karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-16 18:18:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: PCO/TEROLUT Kokemuksia?
ViestiLähetetty: 2013-01-01 01:41:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-11-27 19:55:41
Viestit: 13
Kaipaan apua joilla on kokemusta pco;sta terolutista ja pitkistä kuukautiskierroista!
Itselläni on ylipainoa hieman yli 20kg ,minulla oli kuukautiset ihan miten sattuu,jopa 6kk poissa jonka jälkeen menin lääkäriin ja minulle
diagnosoitiin PCO.
Diagnoosin jälkeen olen saanut melkein 10kg pois,mutta asiaan, eli minulla tuli kuitenkin ihan ilman lääkkeitä viimeisimmät kuukautiset elokuun lopulla,jonka jälkeen lääkäri sanoi että syödä 1tabl päivässä 10pv terolut kuuri jos kuukautiset ei ala 3kk sisällä..söin sen marraskuun lopulla ja kuuri loppui 1.pv joulukuuta,noh kuukautiset ei kuitenkaan alkaneet ja nyt on kuitenkin on hieman kuukautismaisia kipuja,rinnat arat,munasarjoja ja kohtua vihloo,palelee..onko kukaan tullut tällä tavalla raskaaksi??voihan se olla että minulla kuukautisetkin alkavat sitten nyt.. ja joulukuun puolessa välissä olen 2x raskaustestin tehnyt negoja oli molemmat...vauva olisi erittäin tervetullut :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: PCO/TEROLUT Kokemuksia?
ViestiLähetetty: 2013-01-01 13:13:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-06-22 19:58:21
Viestit: 576
Terolut kevään 2007 -> menkat suht säännölliset
Menkat loppui kun Terolutin käyttö loppui -> soitin lääkäriin toukokuussa 2007. Sain ajan elokuulle 2007. Nega raskaustesti kp:t 38 ja 56. Kävin yksityisellä, jotta saan lähetteen tutkimuksiin. Käski syödä loput Terolutit, ei menkkoja. Kovaa alavatsakipua -> päivystykseen -> raskaustesti positiivinen (kp 72). Olin raskautunut noin kp 60. Vauva syntyi maaliskuussa 2008.

Eli sinuna tekisin testin. Tiedän kyllä miten raskasta on tehdä niitä negoja.. Mutta mulla ainakin se nega tekee usein menkat sitten.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: PCO/TEROLUT Kokemuksia?
ViestiLähetetty: 2013-01-01 14:33:12 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-11-27 19:55:41
Viestit: 13
Aijaa.. :) kiva..joo pitäishän se testi tehdä,ajattelin vähän aikaa odottaa kuitenkin vielä,eilen illalla oli lämpöäkin,36,9 eikä muuten ollut kipeä olo..se vain on niin inhottavaa juuri niitä negoja aina tehdä..sitten minulla on nyt oikean puolen munasarjaa vihlonut normaalisti ei ole ja jos nopeita liikkeitä tekee niin on vihlassut..


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: PCO/TEROLUT Kokemuksia?
ViestiLähetetty: 2013-01-01 15:59:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Paikkakunta: Kouvola
Varmaan olet huomannut...

viewtopic.php?f=1&t=64230

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)